12 Τρόφιμα που Χαρίζουν στους Άντρες δύναμη και ζωντάνια σε ΚΑΘΕ ηλικία. Για το 4ο δεν είχαμε Ιδέα!

Μάιος 18, 2017  —  By



Η σωστή διατροφή μπορεί να κάνει θαύματα, όχι μόνο για την εμφάνισή μας, αλλά και το πώς αισθανόμαστε, όπως και για την ορμονική μας ισορροπία. Η κατανάλωση ορισμένων τροφών μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της τεστοστερόνης, που με τη σειρά της κάνει τους άνδρες πιο ελκυστικούς στο αντίθετο φύλο.

Loading...

Ετοιμάσαμε μια λίστα με τρόφιμα που οι άνδρες πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνουν στη διατροφή τους, αν θέλουν να κατακτήσουν την καρδιά μιας γυναίκας και να αισθάνονται αυτοπεποίθηση με τον εαυτό τους.

Κρέας

1

Οι διατροφολόγοι έχουν ακόμα διαφωνία αν τελικά το κρέας είναι ωφέλιμο ή όχι, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να μαγειρεύεται. Αλλά ένα πράγμα είναι σαφές: η κατανάλωση κρέατος αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν τρώτε κρέας με ελάχιστη ποσότητα λίπους και δε το καταναλώνετε καθημερινά, αλλά μέρα παρά μέρα. Θα πρέπει να το αντικαταστήσετε και με άλλα προϊόντα, ιδιαίτερα αυτά που περιέχουν πολλές πρωτεΐνες.

Θαλασσινά

2

Ο αστακός, τα καβούρια και οι γαρίδες – όλα αυτά μπορούν να προστεθούν σε ζυμαρικά, σε ριζότο, σε σαλάτες, ή ως πλήρες γεύμα από μόνα τους. Τα προϊόντα αυτά περιέχουν χημικές ουσίες που αυξάνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης. Ωστόσο, αυτές οι χημικές ουσίες έχουν υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, γι “αυτό είναι σκόπιμο να μην το παρακάνετε και να τα καταναλώνετε με μέτρο.

Η καλύτερη λύση για τις ρυτίδες που έχετε ακούσει ποτέ! Χρησιμοποιήστε το και ξεχάστε τις ρυτίδες!

Αυγά

3

Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνη D, η οποία βοηθά να διατηρήσετε σε φυσιολογικά επίπεδα την τεστοστερόνη στο αίμα. Ένα αυγό την ημέρα είναι η βέλτιστη ποσότητα που πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Δεν συνιστάται να τρώτε περισσότερο από ένα αυγά, αν έχετε προβλήματα με τη χοληστερόλη, καθώς υπάρχει υψηλή περιεκτικότητα της στον κρόκο του αυγού.

Καρπούζι

4

Το καρπούζι βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, έχει μια θετική επίδραση στην καρδιά, και βοηθά στην ρύθμιση του επιπέδου της χοληστερόλης. Μπορεί να προστεθεί σε σαλάτες, να το κάνετε σορμπέ παγωτό, να το φάτε ως σνακ με τυρί φέτα, ή απλά από μόνο του. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι μπορείτε να το φάτε μόνο συγκεκριμένη εποχή του έτους.

Κουνουπίδι

5

Το κουνουπίδι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα των οιστρογόνων (γυναικεία ορμόνη) στο σώμα σας, ενώ παράλληλα να αυξήσει τα επίπεδα της τεστοστερόνης (ανδρική ορμόνη). Μπορείτε να το φάτε βραστό, αλλά και τηγανητό, αλλά με όποιον τρόπο και αν το προτιμάτε, φροντίστε να προσθέσετε τουλάχιστον μια μικρή ποσότητα από αυτό στην καθημερινή διατροφή σας.

Μέλι

6

Το μέλι είναι ένα σπουδαίο τρόφιμο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας. Προσθέστε μια κουταλιά στην καθημερινή διατροφή σας. Μπορείτε να το καταναλώσετε με τσάι, σε φρουτοσαλάτες, ή τηγανίτες – οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.

Σκόρδο

7

Το σκόρδο περιέχει μια χημική ουσία που βοηθά στη μείωση του στρες και η οποία, επίσης, έμμεσα, βοηθά στην ανάπτυξη των μυών. Το σκόρδο μπορεί να προστεθεί σχεδόν σε κάθε πιάτο για να το «ζωντανέψει», με τον ίδιο τρόπο που θα προσθέτατε κάποιο μπαχαρικό.

Σταφύλια

8

Τα θρεπτικά στοιχεία που περιέχονται στα σταφύλια μπορούν να βοηθήσουν στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης και να αυξήσουν τη δραστικότητα του σπέρματος. Για την αύξηση των επιπέδων τεστοστερόνης, είναι αρκετό να φάτε μόνο μια χούφτα σταφύλια την ημέρα.

Φασόλια

9

Όλα τα είδη των φασολιών είναι πλούσια σε βιταμίνη D, καθώς και σε πρωτεΐνη. Μπορούν να καταναλωθούν σε σούπες, σε σαλάτες, τηγανητά, και ως πλήρες γεύμα. Όχι μόνο βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων της τεστοστερόνης, αλλά και πραγματικά βοηθούν την καρδιά να παραμείνει υγιής.

Στρείδια

10

Τα στρείδια αξίζουν να αναφερθούν ξεχωριστά από τα θαλασσινά εδώ, δεδομένου ότι περιέχουν μεγάλη ποσότητα μεταλλικών ιχνοστοιχείων και διάφορα άλλα ζωτικής σημασίας θρεπτικά στοιχεία που υποστηρίζουν την υγεία των ανδρών. Πριν από την κατανάλωσή τους, συνιστάται να προσθέσετε χυμό λεμονιού και λίγο αλάτι, καθώς αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση των θρεπτικών στοιχείων στο εσωτερικό τους.

Γάλα

11

Το γάλα είναι πλούσιο σε βιταμίνες που βοηθούν τους μυς να αναπτυχθούν. Επίσης περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενισχύει τα οστά, και βιταμίνη D, η οποία αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης. Είναι καλύτερο να πίνετε γάλα με λίγα λιπαρά και το οποίο περιέχει μέγιστο ποσό της βιταμίνης D (ρίξτε μια ματιά στο ποσοστό που αναγράφεται στο κουτί / φιάλη).

Τόνος

12

Ο τόνος είναι επίσης πλούσιος σε βιταμίνη D. Ταυτόχρονα, περιέχει λίγες θερμίδες και ωφελεί την καρδιά. Μπορεί να μαγειρευτεί ή απλά να τον φάτε κατευθείαν από την κονσέρβα. Ωστόσο, δεν συνιστάται να το τρώτε σε τακτική βάση.

Credit: BrightSide

Δες ΤΩΡΑ τη Συνέχεια
Loading...